Tiibetinspanieli-lehti -

Ilmoitushinnat jäsenille:
1/1 s.  90 €
1/2 s.  50 €

Ilmoitushinnat ei-jäsenille ja kaupalliset ilmoitukset:
1/1 s.  200 €
1/2 s.  150 €
Aukeama 320 €

Kasvattajapalstan vuosimaksu on 30 € sisältäen ilmoituksen sekä nettisivuilla että jäsenlehdessä (neljä numeroa).
Ilmaiset palstat: valiopalsta, veteraanipalsta yli 12-vuotiaille, nuoriso- ja lastenpalsta.

Painosmäärä  1000 kpl
Jaetaan myös rotuamme arvosteleville ulkomuototuomareille.
Ilmestyy vuonna 2024 neljä kertaa.

Ilmestymisaikataulu

Sirpa Juuso

Tarja Närhi

Circulation: approx. 1000 pcs
Magazine is also mailed out to the Finnish dog show judges
Four issues are published in 2024.

Advertisement prices:
Full page for members €90
Half page for members €50

Advertisement prices for non-members/commercial advertisers:
Full page €200
Half page €150